Tempat yang ingin sangat dituju..


Sumber Gambar : SINI

Sabah dan Sarawak merupakan salah satu tempat yang ingin sangat aku tujui...belum pernah jejak kaki ke Borneo ni... dulu pernah rakan mengajak kesini dalam Ekspedisi TransBorneo. Berbulan-bulan merancang dan membuat kertas kerja, tapi disebabkan ada komitmen lain yang lebih penting pada tarikh yang sama program berlangsung... aku terpaksa menarik diri.

Kali kedua pula rancangan untuk  mendaki Gunung Kinabalu... tarikh pada cuti persekolahan... aku tidak dapat hadir kerana aku telah menerima tempahan bagi jurugambar perkahwinan.... tempahan yang banyak dan jadual yang padat ketika itu... dan sehingga kini aku benar-benar terasa untuk ke SINI.... Ada sesiapa nak sponsor aku tak?..





1 ulasan:

Yun Sing berkata...

Aww.. kesiannya dua kali nak pergi tak jadi :3