Bayangkan kalau tiada benda ni


Bayangkan hidup aku tanpa internet.. haru rasanya.... kalau dulu rasanya tidak mengapa... tapi sekarang sudah mennjadi satu keperluan... bayangkan dengan kerja-kerja aku yanng banyak berganntung dengan benda ni... nak hantar email.. terima email... e website ewebsite ni (e-goverment la tu).

2008  saat yang paling sukar bila kabel telefon ke sekolah tempat aku bertugas dicuri... segalannya menjadi sukar untuk perhubungan.. ini kali kelapan, telekom ambil keputusann tidak menyambung perhubungan kabel telefon kesini lagi... akhirnya aku memutuskan menggunakan MAXIS broaband peribadi bagi urusan-urusan rasmi. Dan sekarang aku telah berubah ke CELCOM bila aku menggunakan henset sebagai wifi hotspot... 

Bayangkanlah hidup ini kalau tiada benda ni...bukan tak boleh hidup tapi bennda nni dah jadi satu keperluan... tanyalah mana-mana blogger..apa jadi kalau tiada internet untuk satu minggu. Susahlah nnak berblogkan ?..

Tiada ulasan: