Dah masuk tahun ketiga rupanya



Sudah dua tiga hari telah berlalu di awal bulan januari ini dan dipermulaan tahun 2015, blog ini seakan sepi tanpa apa-apa catatan. Sesungguhnya kesibukan dan dunia realiti membataskan waktu. 2014 ditinggalkan dengan pelbagai cerita suka dan duka. 2015 semoga ianya membawa kebahagiaan In Sha Allah.

Allamdulillah, sesungguhnya tanpa disangka blog ini telah melangkah ke tahun ketiga dan tanpa disangka juga pokcik telah berjaya memujuk hati mencari masa dan terlebih lagi mencuba supaya sentiasa konsisten dalam berblog. Walaupun sebelum ini banyak blog-blog pokcik yang telah berkubur tanpa hala tuju.

Kadang-kadang terfikir juga dihati ini, siapa yang akan membaca blog ini... siapa yang akan berminat untuk bertandang menjadi tetamu diblog ini. Apakah yang ada pada blog ini. Tiada panduan yang ada diblog ini. Hanya sedikit catatan perjalanan hidup dan tempat merapu meraban. 

Tanpa disangka ada juga rupa-rupanya insan-insan yang sudi bertandang dan akhirnya menjadi sahabat dialam blog ini.sebagai tanda penghargaan buat sahabat In Sha Allah pokcik akan anjurkan segmen atau giveawy penghargaan..... tunggulah sehingga pengumuman nanti.... hadiahnya taklah mahal tunggulah nanti... sempena tahun ketiga blog ini. 

Terima kasih buat rakan-rakan blogger tanpa sokongan dan komen-komen yang ditinggalkan rasanya blog ini telah berkubur.

3 ulasan:

nora razalli berkata...

sep!
usia blog kita sama :)

Puteri Kenari berkata...

pengalaman itulah yang sesuai dibaca sebagai panduan hidup.

arzmoha berkata...

semoga pokcik terus berkongsi ilmu dan cerita bersama kami.

insyaallah akan sentiasa support pokcik.