Meja Kerja #11 - Pizza untuk aku


Inilah makanan aku untuk tengah hari ini... Pizza... bukan dibeli tapi ini adalah hasil tangan Mr. Yusri rakan guru disini... hari ini dia menjadi sifu kepada rakan-rakan guru yang lain bermula dari menguli tepung sampailah  selesai semuanya.... semua peralatan memasak dibawa dari rumah beliau sendiri... Mr Yusri ni kalau bab masak-memasak memang hebat.

Tempiasnya hari ini sampai juga ke atas meja kerja aku ... Alhamdulillah merasa jugak... komen aku boleh tahan... aku cadang kat dia tahun ni atau tahun depan masuk pertandingan masterchef kat Astro tu...


2 ulasan:

Mia Liana berkata...

wahhh.. sedapnya pizza..

p/s : Salam. Terima kasih sudi join Segmen Nak URL Blog #7. (^_^). Blog ini telah tersenarai di http://www.mialiana.com/2014/08/senarai-url-blog-7.html

Unknown berkata...

kalau dh boleh buat pizza mmg handal tue.
mn tahu ada rezeki dia nnti masuk mastercheff.