kadang kadang rasa macam nak berhenti ketja


Hari ni masuk hari kedua taklimat pelaksanaan eSPKWS bagi sekolah sekolah zon Hulu Besut... memang tiap tiap kali bengkel atau taklimat berkaitan dengan e sahaja aku cukup tak suka...
Tetiba je rasa pening... pergi klinik periksa tekanan darah ... tinggi sikit..141/90.. patut pun pening... stress sikit

Sejak rasa diri ni makin tua.. nak fikir banyak pun rasa cam lain je... mood ke laut... tu yang kadang rasa nak pencen awal. Rasa nak berhenti kerja...

Bila fikir balik.. mana aku nak cari duit untuk perbelanjaan itu ini tiap tiap bulan... lainlah kalau pendapatan lain tu dah cecah lebih dari gaji aku... gerenti aku berhenti... seronok je lepak rumah dapat duit.

Kiosk wafer yang bini aku uruskan tu... bolehlah sekadar untuk mencukupkan lagi perbelanjaan bulanan kami...

Alhamdulillah atas rezeki yang dikurniakan



1 ulasan:

nora razalli berkata...

hehe
sabar ye :)
make sure tahu nk buat ap lepas pencen then bru leh pencen awal
kang bosan pula lepas pencen :)