Pendaftaran Persekolahan sesi 2014


Hari ni bermulalah pendaftaran pelajar sesi persekolahan tahun 2014 bagi sekolah tempat aku bertugas. Program bermula dari jam 8.30 pagi hingga jam 10.30. Untuk pendaftaran anak aku pula aku serahkan tugas aku kepada isteri..... maklumlah aku pun tak dapat cuti kerana turut trelibat dalam uruusan pendaftaran disini. Boleh dikatakan sebahagian besar sekolah di daerah ini mengadakan pendaftaran persekolahan pada hari ini.

Selesai urusan pendaftaran .... semua guru dan staff masuk ke bilik mesyuarat kerana jam 11.00 pagi diadakan pula mesyuarat guru dan kaki tangan untuk kali pertama...... Dengar-dengar apa pesan guru besar dan perancangan untuk tahun 2014... buku pengurusan dah siap petang kelmarin ... dalam mesyuarat dapatlah sorang satu.






Tiada ulasan: