Blogwalking & follow blog

Malam ni tiada apa yang hendak dibuat line kekadang terasa laju dan kekadang terasa lembab.... tergerak dihati ini untuk sesi blogwalking dan follow blog ....... dan blogger-blogger yang menjadi mangsanya ialah peserta :

Segmen 12 Jam Bloglist #6 Mialiana.com


kerana terlalu banyak yang aku follow malam ni ..... maka setiap kali aku follow blog ...... macam ni yang jadi.... perlukan pengesahan .... mungkin blogspot ingatkan aku robot barangkali


Lama-lama aku jadi boring tambahan line pula yang tenggelam timbul..... kepada pemilik blog yang belum sempat aku kunjung.... sabarlah kerana aku bekunjung semula dengan list yang sama dari :

Segmen 12 Jam Bloglist #6 Mialiana.com

1 ulasan:

Sukma berkata...

datang dari segmen yang sama
http://ceritamayapersada.blogspot.com/