HDMI Cable punya pasal.....


Senarai filem filem terbaru dalam external dan pen drive adalah dua tiga belas cerita....  hati terasa hendak menonton. Menonton di skrin laptop atau PC tidak mendatangkan kepuasan bagi aku... 

Jadi pagi tadi aku ke bandar Jerteh, tujuannya cari kabel HDMI untuk menonton filem di skrin tv. Dua tiga kedai komputer yang aku pergi tiada satu pun yang menjual wayar ini. Akhirnya tuan punya kedai komputer cadangkan aku pergi ke sebuah kedai elektrik...Kenapa kedai elektrik?.. sedangkan kabel yang aku mahukan ini kabel komputer.

Bila aku pergi kedai elektrik ni... sah memang kabel ada....harga sebenar ditanda harga RM45....selepas tawar menawar...dapatlah harga RM38...

Mood berbelog aku jadi merudum.. filem punya pasal. Layan filem bersama anak-anak.... Jom layan cerita,... berblog tu aku sambung besok..... Blogwalking..hmmm... line tu yang buat aku malas.... Celcom punya line ciput sehari dua ni.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Masih mahal rupanya kabel HDMI.

Wafa cw berkata...

hah... usaha sampai gitu sekali hahahahaha... alang-alang mau kasi puas :D