aku ketagih benda ni...

Selepas aku berhenti dari ketagihan merokok ada satu benda lagi yang membuat aku ketagih.... TEH. Kenapa teh?... aku pun tak tahu... mungkin kandungan kafein yang ada pada teh...

Tapi kalau dibandingkan dengan kopi atau nescafe dua-dua benda ni lagi tinggi kandungan kafein... kedua-dua benda ni aku alah... kalau aku minum kopi perut aku rasa tidak selesa... kalau aku minum nescafe pula aku akan rasa loya dan pening kepala... dua-dua ni memang tak sesuai untuk aku

Teh ni lain,.... aku ketagih... memang ketagih.... pagi aku tak boleh pekena teh sebelum perut diisi dengan makanan lain terlebih dahulu.... Waktu wajib pekena teh ialah sekitar jam 8.00 malam sehingga ke 9.00 malam.... time ni mau tak mau kena cari. Tak boleh dicampur dengan susu sebab perut aku alah pada susu




Teh tanpa gula.. kegemaran aku

3 ulasan:

Syira Lokman berkata...

selamat malam..
jom terjah blog syira and join GIVEAWAY APRIL,berlangsung hanya SEMINGGU sahaja ! :D
nak sewa tapak iklan di blog syira dgn harga hanya RM10? PM di fb ye.. ^_^

Wafa cw berkata...

tak apa la ketagih teh...daripada ketagih rokok tu... saya masih seksa lagi nak berhenti rokok daun ni... tu pon dah tak hisap sekrit dah ... tak tahan dah... air pulak saya teringat lagi teh yang dorang bawak balik dari mekah dulu...memang sedap... teh dia kasar... tapi wanginya yang amat... harummm... kalau sekarang teh yang sedap bagi saya teh sabah tu... fresh jer rasa dan bau dia... :D

pokcikblogger berkata...

Tuan Wafa... saya masih mencari-cari teh yang sedap...