Bengkel HRMIS

Pagi tadi aku menghadiri bengkel HRMIS yang diadakan di Makmal Komputer SK Alor Lintah. Bengkel selama dua hari... yang sepatutnya dua hari tapi aku hanya datang pada hari ini.


Kelmarin aku hanya datang sekejap. ..belum sempat berbuat apa, aku terpaksa mohon kebenaran keluar untuk ke klinik kerana gastrik kembali menyerang.


Apa-apa pun hari ni. ... Alhamdulillah aku dapat kembali berbengkel walaupun sedikit ketinggalan berbanding dengan rakan yang kain.


Seorang rakan ku (taukeh restoran ikan bakar) yang sedang khusyuk mengisi data... katanya nak pencen awal... bila usia meningkat ke 40an....tak nak bebankan otak... daya fikir dah tak sepantas dulu.

Ok lah dia.... aku pun kalau boleh nak pencen awal juga...tapi apa aku nak buat...eek

Rasanya nak  buka kedai lagi satu. ...apa nak niaga. ..

Tiada ulasan: