Undangan perkahwinan dari anak perempuan


Bila terbangun subuh tadi bunyi mesej ditelefon dari sorang anak perempuan, minta aku buka facebook. Perkataan penting di mesej tu yang buat aku tertanya-tanya. Bila buka facebook, jemputan perkahwinan rupanya..... dah kahwinlah anak perempuan aku ini. Jangan salah sangka, ini bukan anak aku dengan isteri yang lain. Isteri aku tetap satu. Ini anak angkat aku bagi program anak angkat Universiti Pendidikan yang lalu. Ke Perak lah aku nanti bersama keluarga, kalau tidak kecil hati dia. Dah lama dia maklumkan cuma tarikhnya sahaja yang tidak diberitahu awal-awal.

Satu dah kahwin tinggal lagi tiga anak angkat yang belum kahwin seorang lagi anak perempuan dan dua lelaki. Dua asal Perak dan dua berasal dari Kelantan. Dua guru dan dua ustaz.

1 ulasan:

Syira Lokman berkata...

maaf ganggu :)
jom ke blog syira and join Giveaway 2014 by Syira Lokman ^_^

HADIAH HEBAT !
Bloglist, Tudung, Topup, Lukisan, Keychain dan percuma Domain dot com
Hadiah Misteri untuk TOP REFERRAL juga! :) tq