Pakej Persediaan Temuduga Pembantu Tadbir

Rasanya dah dekat sepuluh tahun pokcik menjawat jawatan sebagai Pembantu Tadbir Gred N17 disalah sebuah sekolah di Besut ni. Hanya sekarang menunggu untuk kenaikan pangkat ke Ketua Pembantu Tadbir atau lebih popular dipanggil C.C. 

Selama dua belas tahun pokcik menjawat jawatan sebagai Pembantu Am Pejabat Gred N1 yang telah ditukar gelaran jawatan sebagai Pembantu Operasi Gred N11. Akhirnya pada akhir tahun 2007 pokcik telah menerima jawatan yang disandang sekarang. 

Berbekalkan pengalaman sebagai Pembantu Am Pejabat pokcik mengetahui bidang-bidang tugas sebagai pembantu tadbir. Bayangkanlah pada waktu itu pokcik kosong. Tiada pengetahuan pada bidang-bidang tugas sebagai Pembantu Tadbir. Rasanya susah juga pokcik hendak menjawab setiap soalan yang diajukan oleh sipenemuduga. 

Sekarang semuanya sudah tidak menjadi susah lagi bagi mereka yang ingin memohon jawatan sebagai Pembantu Tadbir kerana sebuah ebook Pakej Persediaan Temuduga Pembantu Tadbir telah pun diterbitkan. Jadi sebagai persiapan untuk menghadapi temuduga jawatan tersebut, ada baiknya ebook berkenaan dimiliki dan dibaca sebagai sumber rujukan awal. bagaiman nak membeli ebook ini. Seeloknya tekan sahaja banner dibawah ini.

http://www.ashadee.net/go/51239

Tiada ulasan: