HRMIS - Bila Line Internet Slow


Walaupun hari cuti, pagi-pagi lagi dah terima pangilan telefon dari staf dan guru sekolah tempat pokcik bertugas. Ada yang mempunya masalah untuk login HRMIS, minta pokcik setkan semula dia orang punya ID dan katalaluan. Ada yang tanya itu,ini dan macam-macam masalah sekarang. Maklumlah sekarang ni musim untuk mengisi SKT - LNPT, prestasi tahunan masing-masing.

Dah menjadi tugas pokcik sebagai orang yang diamanahkan untuk mentadbir HRMIS bagi sekolah pokcik untuk memantau rekod HRMIS mereka semua.
Memandangkan sekolah pokcik tidak menggunakan Streamyx hanya broadband sahaja. Bayangkan betapa slownya line, yang terkadangnya kalau siang hari dan hari berkerja pula memang tak boleh masuk terus web HRMIS ni.Jadi terpaksalah masing-masing mengisi dirumah masing-masing pada waktu malam dan hari minggu. dan pokcik pula akan menjawab setiap pertanyaan mereka melalui grup whatsap.

Pada petang Ahad nanti kami semua sudah sepakat untuk mengisi HRMIS dirumah seorang rakan guru yang juga merupakan seorang rakan blogger, saudara Yusri tuan punya mudahpok.blogspot.my dan pokcik akan memantau mereka semua. Bila pokcik pula menghadapi masalah pokcik pula akan merujuk pada pegawai HRMIS di peringkat PPD.

Tiada ulasan: