Selamat Hari Ibu

Balik dari tempat kerja petang tadi aku ke rumah mak yang jaraknya hanya sepelaung.... tak sampai 20 meter pun dari rumah aku.. sampai diruang tamu, emak sedang terlena di kerusi.. Perlahan-lahan aku kejutkan emak.. Aku ucapkan selamat hari ibu... ku lihat emak terharu.... Aku cakap kat emak.. tiada hadiah yang aku dapat beri... aku tak tahu nak beli apa.... Aku beri sedikit wang pada emak... duit ni mungkin berguna buat emak... emak beli apa sahaja buat emak.....Ucapan terimakasih ku terima dari emak... 

Anak emak ini bukannya kaya... tapi anak emak ini tidak berada jauh dari emak... sentiasa memerhatikan emak... sentiasa dekat walaupun tidak disisi... sentiasa ada bila diperlukan...

SELAMAT HARI IBU buat bondaku

2 ulasan:

Nur Aliyah Syofia berkata...

salam..jemput join GA ni>>>
Super Extravaganza Giveaway!
Dah join? Jom check status referral anda kat SINI

Hadiah:
Cash 150 2015 calendar with your picture& phrase
bookmark with your picture&phrase S
tep-step penyertaan yang mudah & 51 orang pemenang dicari!

Aqilah Azmi berkata...

Selamat Hari ibu!!!!