Bila dia orang shopping


Petang semalam aku ke Kota Bharu Kelantan.... tempat... Billion Shopping Centre Kota Mutiara Kelantan.... tujuannya hanya satu untuk membeli persiapan si along yang akan melapor diri di Politeknik Ungku Omar Ipoh pada 16 Jun nanti.

Aku dah tak larat untuk menemani si along dan isteri... yang dok keliling setiap bahagian.. kaki dan betis dah lenguh berjalan ke sana kemari... dia orang ni kalau bab memilih memang cerewet... memang tak sanggup aku lama-lama berdiri. Tiga anak yang lain pun turut merungut..... aku ajak dia orang ke bawah untuk berehat.


Macam nilah setiap kali dia orang shopping... lebih-lebih lagi steri dan anak sulong aku tu, cukup cerewet bab pilih memilih... kami dua tiga yang lain akan cari tempat untuk berehat.

1 ulasan:

iamcikmisi berkata...

hahaa.. itu dah kebiasaan.. ## :) bru puas hati shopping namanya. keh3