Berubah tempat

Sepatutnya taklimat hari ini iaitu Taklimat Gaji dan e-Caruman  diadakan di Tingkat 3 Bangunan Persekutuan Besut tapi disebabkan penghawa dingin bermasalah maka tempat taklimat telah diubah ke Dewan Perpustakaan Daerah Besut



Perubahan saat akhir.... nasib baik bukanlah jauh sangat perpustakaan ini... hanya bertentangan dengan tempat asal taklimat yang sepatutnya diadakan.

Rata-rata kawan-kawan yang datang teruja dengan perubahan ini tempat ini .... Maklumlah bukan pernah masuk ke tempat ini .... sebelum ini hanya lihat dari luar.


Ruang utama dan ruang bagi pustakawan bertugas juga agak luas


Taklimat hari ini dibahagikan kepada dua slot yang mana slot pertamanya berkenaan dengan e-Caruman KWSP disampaikan oleh dua orang fasilitator dari Pejabat KWSP Kuala Lumpur dan Pejabat KWSP KUala Terengganu. Manakala slot kedua pula berkenaan dengan perubahan Gaji serta pengisian kod-kod pada borang SG20 disampaikan oleh pegawai dari Jabatan Akauntan Negara Cawangan Terengganu.






Kan aku pernah kata dalam mana-mana taklimat atau mesyuarat yang aku hadiri, peserta lelaki mesti kurang berbanding dengan peserta perempuan


Membaca akhbar ,sementara menunggu slot seterusnya





Tiada ulasan: