Perutusan Aidilfitri

Salam Aidil Fitri........

cheee .. waaaah ........ tengok tajuk atas  tu memang hebat....Maaflah bukan macam tu. aku ni bukannya pak-pak menteri, pemimpin atau ketua kampung. Aku ini hanya admin bagi blog ini. Blog yang tidak sohor..... tak kisahlah itu pun.

Sebenarnya dihari baik bulan baik ini aku ingin memohon ampun dan maaf kepada kaum keluarga, kawan-kawan yang mana mengenali diri ini dialam maya atau pun di alam nyata. Bagi mereka yang berada dalam bloglist ........ saya mohon ampun dan maaf kerana menjadi silent raider.... silent reader di blog saudara saudari. Boleh dikatakan setiap hari saya akan berkunjung ke blog saudara saudari ..........

Bagi saya para blogger merupakan penyumbang kepada sejarah penulisan negara............. Satu hari nanti hasil penulisan kita semua di blog akan menjadi rujukan (walaupun ianya merupakan blog peribadi)........... gambar-gambar tempat atau kawasan yang kita muat naik akan menjadi tatapan.

Bagi blogger yang akan bertolak pulang ke kampung masing-masing atau ke kampung mertua..... berhati-hatilah dijalanraya........... jadilah pemandu berhemah. dan bagi blogger yang berasal dari Besut.... "meh..... mari rumoh aku" ..... contact akulah nak mari gak

Akhir kata Selamat menyambut Hari Raya aidil Fitri..... maaf zahir dan batin.....

Tiada ulasan: