Pemandu tak senonoh

Sedang asyik memandu untuk ke tempat kerja........ mengekori sebuah kereta........ tiba-tiba datang sebuah kereta dari belakang dan terus memotong kereta saya dan kereta dihadapan saya yang dipandu oleh seorang perempuan ..........

Pemandu kereta  yang memotong tadi tiba-tiba mencampak keluar kulit buah rambutan keluar..... terpelanting ke atas bonet dan kena pada cermin kereta yang dipandu oleh perempuan . Si pemandu perempuan ini yang terkejut terus tekan brek secara mengejut. Aku yang terkejut dengan keadaan yang secara tiba-tiba ini juga tepaksa menekan brek untuk mengelak dari merempuh kereta yang di pandu oleh si perempuan......... hampir-hampir saja terkena kereta si dia ini..... kalau tidak ........tak pasal-pasal keluar duit poket bayar kerosakan kereta orang.

lahabau punya si pemandu lelaki tadi.....  kalau nak makan pun makanlah elok -elok jangan sedap-sedap dia je nak main campak-campak keluar.  Pandang-pandanglah belakang...

Berdosa aku hari ini sepanjang jalan dari tempat kejadian itu hinggalah sampai ke tempat kerja asyik dok menyumpah pada pemandu tadi.. yang entah kemana menghilang.... rasa-rasa aku pemandu perempuan tadi lagi trauma......kalu tak sabar tadi rasa nak kejar dan nak................... #!@#^%$^&***)+_




Bukan aku punya... mr google yang punya gambar ni


1 ulasan:

wakgelas berkata...

bengang kanns.,uHHuu