Projek emak dan kakak

Pagi tadi dia orang berdua tengah berbincang untuk buat kerepek pisang dan dalam dia orang dok sembang sembang pasal sukar untuk mencari pisang aku cadang kat dia orang guna pisang aku setandan tak payah bayar aku bagi free. Pisang yang aku tanam tu pisang kapas, kalau untuk buat kerepek pisang nangka lagi sedap.


Petang tadi aku jengah ke rumah mak... bukan jauh sangat pun, turun tangga naik tangga emak aku dan kakak sama adik tengah mengoreng kerepek. Jadi juga projek dia orang. Aku janji kat dia orang aku cari pisang nangka untuk projek dia orang........ projek seterusnya dia orang nak buat siput... aku tunggu, tumpang makan.

1 ulasan:

Suria Amanda berkata...

if balik kg SA pun suka bab2 buat kerepek ni...pisang boleh dapat kat belakang rumah je...dari di makan dek beruk..elok amik buat kerepek..