Hilang sekejap

Dua tiga hari tidak dapat berada di dunia maya.  Aku menjadi terlalu sibuk didunia nyata.  Pertamanya aku pulang ke rumah mertua kerana menziarahinya yang sakit dan keduanya bila berada di sini... di rumah mertua segalanya seakan terputus hubungan dengan dunia online. 

Liputan rangkaian yang tenggelam timbul menyulitkan... menyebabkan aku jadi malas terus. Kata adik ipar aku yang juga sekali sekala balik... seakan kembali sepuluh tahun ke belakang.  Maklumlah duduk di hulu... kampung yang berada di pedalaman..... tapi kadang kadang aku seronok disini, tak lama lagi aku akan kembali lagi... lebih kerap lagi.... untuk menanam anak getah di atas tanah yang baru di beli...

Bila saja aku kembali ke rumah aku... selepas waktu kerja aku teruskan rutin harian ku seperti biasa... aktiviti yang sihat. .

Jom ngayuh



2 ulasan:

Unknown berkata...

hilang sekjap takpe . jgn hilang tak bloggging terus . hehe

Unknown berkata...

Btol tu kan nur atira .. ^^