Mohon Bantuan



Aku ingatlah tahun ni aku nak tukar domain dari blogspot ke dot.com..... sebenarnya dah lama aku berkenan dengan satu  nama.... aku bukannya pandai sangat tentang hal-hal macam ni..... lagi pun aku malas nak fikir. Maklumlah bila dah masuk umur macam aku ni dah tahap pakcik dah ni.... fikir banyak-banyak  nanti naik darah pula....

Jadi aku harap  adalah rakan-rakan blogger yang sudi bantu dan ajari aku ni..... atau tolong bagi apa-apa cadangan... kalau berkenan aku sambut dengan hati yang terbuka..... 

Sebelum ni memang banyak dah aku buat blog dengan nama samaran yang aku gunakan.... semuanya tak serius.... rasa-rasa kalau tak silap akulah bermula pada tahun 2009.... semuanya terbiar, hanyut ke laut dan aku sendiri pun dah tak ingat alamat.... kali ini dah sampai masanya aku nak serius... mohon tunjuk ajar dari rakan-rakan blogger yang berpengalaman...

Tiada ulasan: