Kesan dari meminum Glorius Kels


Hari ni masuk hari keenam aku meminum Glorius Kels dan kesannya..... memang terasa kesannya kalau sebelum ini aku mudah kepenatan dan tubuh terasa sebu dan sengal-sengal badan.... alhamdulillah sekarang ni dah rasa bertenaga.... 

Ayat diatas tu bukan nak promosi produk tu.... aku sendiri pun bukan beli jauh sekali untuk jadi ahli tapi hadiah dari seorang rakan... minta aku cuba dulu... aku tahu dia nak promote aku supaya cuba dahulu dan lepas tu beli dan jadi ahli....... maklumlah dia tu dah buka stokis produk tersebut. Selepas merasai kesannya aku bercadang nak jadi ahli.... bukan berniat untuk buat bisnes sekadar untuk kegunaan sendiri

CARA PENGGUNAAN GLORIOUS KELS :
Campurkan kandungan ke dalam segelas air kosong 100ml dan minum. Diambil 1-2 paket setiap hari.
BAHAN-BAHAN GLORIOUS KELS :
Grape Seed Soluble Extract, All Q10 (Coenzyme Q10), White Nigella Sativa, Marine Collagen, Pomegranate, Vitamin E, B-Complex, Beta-Carotene, Vitamin D, Mixberry, Acai Berry, Stevia, Omega 3,6,9 and Blackcurrant Flavour

Tiada ulasan: