Rabu, 21 November 2018

Hari Anugerah kecemerlangan 2018

Seperti biasa bila ada acara atau majlis besar kat sekolah pokcik ditugaskan sebagai jurukamera... Didalam buku acara dicatatkan sebagai jawatankuasa dokumentari.. begitulah saban tahunnya. Tidak terkecuali juga tahun ini..

Lagi satunya, bila akhir tahun banyak sekolah kat Malaysia ni buat majlis anugerah kecemerlangan.. ini acara wajib. Kat sekolah pokcik, tak taulah kat tempat lain.. rasanya sama.

Majlis ini bagi memberi penghargaan kepada pelajar pelajar yang cemerlang dalam akademik dan jugak sebagai satu perangsang kepada pelajar yang lain untuk berjaya.

Pokcik nak kongsi beberapa keping gambar acara yang berlangsung tu kat sini






3 ulasan:

Mrs. A berkata...

Sekolah anak Mrs. A yang adik pun baru aje buat minggu lepas.
Budak-budak sekarang kecik-kecik lagi dah merasa berjubah dan bertopi akademik bagai ngeh! ngeh! ngeh!

Normala Saad berkata...

Biasa lah acara begini. Setiap hujung tahun mesti ada.

Warisan Petani berkata...

Mudah2an jadi peransang kepada semua pelajar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Pokcik Blogger Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates