Jumaat, 4 Disember 2015

Ooooo... Rupanya ada makhluk yang tersembunyi



Oooooo... rupanya ada mahkluk yang tersembunyi. Tadi  selepas bagi itik ayam makan macam biasalah pokcik galas kamera... saja, nak ambil sekeping dua gambar bunga.

Waktu pokcik rakam gambar ni tak perasan pula pokcik ada makhluk yang tersembunyi. Sebaik pokcik cucuk SD kad kat laptop, baru perasan ada makhluk ni. 
 
Nampakkan mahkluk tu kan,....kan...




5 ulasan:

tiga lalat berkata...

belalang tu kannn ., ;p

Pokcik Blogger berkata...

ya, belalang wak

Sheila Adziz berkata...

belalang oo belalang kan aku dah bilang jangan lawan ko suruh lawan juga.... hehe

Mohd Selim Zainal berkata...

Assalammualaikum...

mselim3 ingatkan ada ulat bulu tadi... sekali imbas macam ulat bulu rupa nyer belalang..

mselim3

Fida Z Ein berkata...

Assalamualaikum...

Dia pun nak masuk dalam gambar yer....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Pokcik Blogger Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates