Susahnya nak parking


Di HUSM Kubang kerian semalam, akibat lewat sampai... waktu tu dah pukul sembilan pagi.... selepas beberapa kali keliling dan tidak menjumpai ruang kosong untuk parking aku ambil keputusan untuk keluar dan menggunakan khidmat joki...

Sebaik tiba dikaunter bayaran dan menghulur kad parking pada operator bertugas.

"Enam puluh sen encik" seorang lelaki bertugas memberitahu.
"Parking pun belum dah kena bayar" aku agak terkejut
"Masuk je dah kena bayar encik" Seingat aku kali terakhir aku kesini kalau belum parking iaitu dalam jarak berselang beberapa minit masih belum dikenakan bayaran. Takpe lah aku bayar saja.

Aku terus memandu ke tempat joki dan selepas menyerahkan kunci dan mengambil resit aku terus ke Klinik KPP untuk sesi temujanji seterusnya dengan doktor.

2 ulasan:

Saiful Asyraf berkata...

Assamualaikum... rajinnya update blog..... terima kasih kerana kunjungi blog saya sebentar tadi... saya dah lama x update blog..... minat tanam pokok cili ya?

iamcikmisi berkata...

hohoo.. biasa dah, masuk jer kena bayar. blom parking.. hehe