Dari HSA ke Ulu Pulai singgah sini

Bukan niat nak datang ke sini. Diluar perancangan. waktu pulang dari Hospital Sultanah Aminah (HSA) dari melawat kakak di ICU sana ke Ulu Pulai Gelang Patah. Abang ipar beria-ria ajak singgah sini, Country Garden Danga Bay .... Walaupun mood masing-masing tak menentu.

Abang ipar ajak singgah juga masuk, lawat dan tengok apa yang ada dalam..... dah sampai sini katanya..... Bila lah pula nak sampai... nanti waktu melawat kita masuk pula HSA





Kebetulan hari tu hari ahad cuti hujung minggu, ramai pelancong yang datang, yang paling banyak aku tengok kereta berplat Singapura.... maklumlah Singapura tu tak jauh mana dengan tempat ni... seberang tu je.


Masuk dalam je dua tiga spesis ni siap menungu dan mengalu-alukan kedatangan kami



Emak yang tak berapa ceria... msih terkenang kakak yang di HSA.. katanya kalau ada kakak lagi meriah kerana dia seorang yang periang dan banyak cakap.... 





Aku nak bergambar juga.... Walaupun sekadar guna kamera henset... dalam kekalutan datang sini aku terlupa bawa DSLR



Anak sedara kata macam duduk kat Pulau Perhentian 



Nota:   
sepatutnya entri ini aku post beberapa hari lalu tatapi kekangan waktu aku abaikan dahulu


2 ulasan:

kakitravelkhairuddin.blogspot.com berkata...

saya suka gambar siput....dah isi tabung...salam kenal.

Unknown berkata...

gambar cantik walaupun kamera h/set je..:)